Anabáze postel aneb Möbelix nikdy víc

 


O tom, jak jsem si objednala postel v Möbelixu, už jsem se zmínila v posledním článku. Ovšem to jsem ještě netušila, jak to bude pokračovat. Dnes už se tomu směju, ale ještě před týdnem a kousek mi moc do smíchu nebylo. Nejvtipnější - nebo možná nejsmutnější - je to, jak se tento e-shop postavil k řešení celé situace. Tentokrát tedy rozhodně neočekávejte pozitivní recenzi. 


Jelikož jsme od přestěhování do Kaplice, tudíž už téměř jeden rok, spali na mojí staré kovové posteli - mimochodem rovněž z Möbelixu, bylo nutné pořídit novou. Ta stará sice byla pořád krásná, jenže se nejprve asi 4x stěhovala na baráku z místnosti do místnosti a ve finále do bytu do Kaplice. Můj bývalý navíc většinu šroubků přetáhl, takže se nedala postel nejprve rozmontovat a poté zase utáhnout. A aby toho nebylo málo, původní šrouby se při stěhování ztratily. Proto byla postel trochu jako koráb na moři. Kdykoliv se jeden z nás pohnul nebo otočil, postel nejen kvalitně vrzala, ale také se houpala na všechny strany. Spodní stojka byla nakřivo a nedala se vyrovnat, tudíž ji nahradila série knih Bídníci a Vademecum pomocných věd historických. Jiráska jsem předem zavrhla, abychom neměli v ložnici příliš temno. 
Přítel už to v létě nevydržel a poslal mi dárek k narozeninám - korunky na novou postel. Matrace jsem měla nové, ale bylo třeba objednat i rošty. Proto jsem měla i přes štědrý dar poněkud omezený rozpočet - moje finanční rezerva totiž v létě padla na daně a doplatky na sociálním pojištění. 
Nakonec jsem s radostí zjistila, že se do částky pohodlně vejdu a budu mít stejnou postel, jako má můj přítel u sebe doma. Líbila se mi a nebylo co řešit. Až na cenu. Postel měli totiž i v konkurenčním Scontu. Jenže dražší. Nakonec jsem ji tedy i s rošty - zdůrazňuji že v jedné objednávce - objednala na e-shopu Möbelixu.
Druhý den už mi volala paní z Budějovické pobočky, že za dva dny mi přivezou rošty. O posteli však nic nevěděla. Informace přišla po několika dotazech na e-shopu až za dva týdny. Postel brzy dorazí. Trvalo to další týden a další urgenci. 
Balíky dovezli - hurá - ovšem v natržené krabici, údajně zkontrolované a znovu zabalené. Tak jsem je přijala. Šok přišel poté, co jsme s kamarádkou starou postel doslova rozlámaly - starý koráb byl sice nestabilní, leč rozmontovat se nedal - a smontovaly téměř celou novou postel. Ať jsme hledaly, jak chtěly, dva díly - držící celou postel pohromadě - zkrátka chyběly. 

Okamžitě jsem volala na klientskou linku a nahlásila problém. Byla neděle. V pondělí se mi ozval pán řešící reklamace, že dva díly okamžitě posílá. Čekala jsem, že bude chtít komplikaci z jejich strany rychle vyřešit a díly budu mít doma maximálně do dvou dnů. Omyl. 
Moje nová postel je totiž světová. Dopravní společnost, která měla náhradní díly na starost, totiž usoudila, že až je doručí, už se chuděrky nikdy nikam nepodívají. A tak je vyvezla do světa. Ze skladu v Brně díly cestovaly k sousedům do Bratislavy, odtud snad dokonce někam do Maďarska a teprve po téměř dvou týdnech se dostaly ke mě domů. Juchů. 
Níže na obrázku můžete vidět, jak má ložnice dva týdny vypadala. Nyní už mám postel naštěstí postavenou. Na mé opakované žádosti o finanční kompenzaci tohoto nepříliš šťastného řešení reklamace jsem dostala od Möbelixu nabídku na slevu 15 % na další nákup v e-shopu. Nevěděla jsem, zda počítač vzteky rozšlapat nebo se začít smát. Každopádně reklamační oddělení Möbelixu má smysl pro humor, jen trochu černý. 
Ne, vážně už netoužím mít doma další nábytek, který by se cestou ke mě projel po polovině světa. 



Máte také podobné zkušenosti s nákupy v e-shopech s nábytkem, nebo dokonce přímo s Möbelixem? 

Vaše Sabča 

Komentáře

  1. Sabčo, to tedy byla anabáze. My máme z Mobelixu konferenční stolek, který jsme si po zakoupení hned odvezli, takže v tomto směru bez problémů. Ale montáž byla trochu vyšší dívčí a kvalita není nic moc. Uvažuji o novéme ;-). A postel máme z Aska a poté, co nám asi třikrát posunovali dodání bez kompenzace, tak už tam taky nezavítáme. Celkem bez problémů byl nábytek z IKEA.
    A ta sleva na příští nákup mi připomněla objednaný úklid bytu, který jsme chtěli pronajmout. Přijeli o víc než hodinu později, jeden z pánů nemluvil česky skoro vůbec, druhý velmi lámaně. Taky mi jako kompenzaci za čekání nabídli 10% slevu na přístí úklid :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi, s Mobelixem nemám žádné zkušenosti, ale zažila jsem něco podobného s webem, který už jsem vymazala i z paměti. Jejich poslední zpráva po více než měsíčních urgencích byla, že se postel ztratila ve skladu. Objednávku jsem zrušila a po dvou měsících po mně chtěli hodnocení nákupu, takže taky dobrý. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Líbil se vám můj článek, nebo vám v něm naopak něco chybělo? Napište mi komentář. Budu moc ráda a předem děkuji. :)