Recenze: Judy Hallová - Magická síla kamenů

Kdo mě sleduje už nějakou dobu, jistě ví, že minerály a vše kolem nich mě hodně zajímá. Používám je i jako doplňky svých obrazů, kterým přidávají speciální energii, podle toho, jaké má vybraný kámen vlastnosti. Díky tomu všemu mi autorka Judy Hallová není neznámá. Už jsem od ní měla půjčené některé publikace, jak encyklopedický přehled jednotlivých minerálů, tak knihy tematicky zaměřené. Zatím jsem však neměla žádnou vlastní. A protože informací a znalostí není nikdy dost, pořídila jsem si ve spolupráci s nakladatelským domem Grada a nakladatelstvím Metafora tuto nádhernou publikaci - Magická síla kamenů.

Co najdete v knize Magická síla minerálů

Judy Hallová se v této graficky krásně zpracované knize věnuje především praktickému využití minerálů. Ukazuje jejich vlastnosti i magickou sílu, kterou při správném použití mají. Nemusíte se obávat, že ji nevyužijete, pokud jste úplnými nováčky v oblasti léčivých kamenů. Autorka vás totiž se vším podrobně seznámí.
V prví části knihy představí techniky manifestace, vysvětlí, proč vlastně minerály v riuálech používat, co to vůbec je manifestace, jak se setkáte se svým magickým "Já" a ukáže vám manifestační nástroje.
Ve druhé čísti vás pak krok po kroku provede jednotlivými rituály - manifestacemi, které se dají využít pro mnoho různých důvodů. Pomocí kamenů a správné techniky rituálu můžete zklidnit svou mysl, nalézt ztracenou odvahu nebo si zcela nově odvahu dodat, vyčistit si karmu, podpořit své zdraví, imunitu nebo duševní pohodu atd. Pomocí rituálů s minerály se ale dá také přitáhnout do života hojnost, štěstí, láska, harmonie nebo zajímavé spolupráce. To všechno vám autorka ukáže. Jednotlivé typy manifestací jsou rozdělené na jednotlivé kapitoly, takže se v nich snadno zorientuje a můžete si najít tu, kterou právě potřebujete.

Použití knihy v praxi

Nyní se zaměřím na jednotlivé kapitoly, které popisují manifestace. Bála jsem se, aby autorka nepopsala vždy jen daný rituál ve stylu - vezměte ten a ten kámen, meditujte, abrakadabra a zázrak je tu. Nemusíte se však bát. Judy Hallová s citem vede každého, kdo chce pomocí léčivých kamenů dosáhnout určitého cíle.
Nejprve vysvětlí, o co v dané manifestaci vůbec jde, proč to chtít i jak to všechno funguje. Vysvětlí, jaké minerály jsou pro manifestaci vhodné a následně popíše daný rituál. Ten popisuje krok za krokem a jednotlivé kroky čísluje. Jsou tak oddělené - každý odstavec má jeden krok. Doporučuji si vždy před provedením rituálu vše pročíst a pečlivě nastudovat, abyste následně nemuseli hledat v textu, co máte udělat. Sice je to také možnost a jistě je to rychlejší, není však možné se na danou manifestaci plně soustředit a tím nemusí být provedená správně.
Každá manifestace může být jiná a různě dlouhá. Proto jsou i jednotlivé popisky někde kratší a jinde na několik stránek. Rituály nejsou sice krok za krokem nafocené, ale u každého je alespoň jedna doprovodná fotografie, která vám v realizaci může pomoci.

Já jsem za knihu Magická síla kamenů moc ráda, protože výrazně rozšířila mé znalosti. Až dosud jsem minerály používala podle toho, jakou jsem měla náladu, jestli jsem potřebovala dodat kuráž, zklidnit emoce apod. Stejným způsobem jsem je využívala a využívám i ve svých obrazech, kde minerály doplňuji určitý jev - vyobrazení, která má opět za cíl dodávat sílu, odvahu, klid atd.
Nyní však umím používat léčivé kameny v širším spektru. Ještě samozřejmě neovládám všechny rituály. Dělala jsem zatím jen ty, které jsem chtěla nebo potřebovala aktuálně využít. Pro ty z vás, kdo jsou duchovně založeni a máte rádi alternativní medicínu a s ní spojené i případné doprovodné rituály, očištění těla, meditaci, posílení čaker atd., bude tato publikace skvělým pomocníkem.

Za knihu Magická síla kamenů moc děkuji nakladatelství Metafora a nakladatelskému domu Grada, na jehož stránkách ji můžete zakoupit.