Můj červenec nabitý zážitky

Málokterý měsíc mám tak nabitý, jako byl uplynulý červenec. Od prvního až do posledního dne v měsíci to byla opravdu pořádná jízda. Lecos už jste mohli vidět ve článcích, proto vezmu tento článek spíše jako takové shrnutí. Pokud byste chtěli vědět o něčem z toho více, stačí si projet zpětně články a najdete mé dojmy a zážitky témeř ze všech akcí.

Jelikož mi fotky opět telefon nahrát pozpátku, vezmeme to hezky od konce. :)

Poslední dva dny měsíce července jsem trávila na svém prvním rockovém festivale v Dačicích. Jeli jsme s přítelem a našimi přáteli a byli jsme ubytovaní v pentionu dvě vesnice od Dačic. Bylo to tam super a možná tam ještě vyrazíme jen tak, s dětmi. Rockový festival byl báječný. První den bylo šílené vedro, ale dalo se to vydržet. Další den lehce sprchlo, ale pak se počasí vybralo. Alespoň už jsme se tak nepekli. Kdybych měla jmenovat TOP kapely, které se mi líbily, byla to jednoznačně Doga - naprosto perfektní závěr festivalu, Alkehol, Trautenberk, oslovila mě i skupina Metalinda a Forest Jump ale co mi doslova vzalo dech a vehnalo slzy do očí, to byla skupina Panoptiko. Fenomenální, nádherná hudba, jen ty masky by potřebovaly trochu vyladit. :)

Před tím jsme byli s kamarádkou Alčou a našimi dětmi na pár dní u další kamarádky a spolužačky ze střední - Kájiny, v Klatovech a pak v Běšinech u Klatov. Navštívili jsme spoustu krásných míst, jako hrad Rabí nebo Velhartice. Podívala jsem se na rozpadlý zámeček v Nemilkově a překvapily mě rekonstruované a rozšířené katakomby v Klatovech. Odpoledne a večery patřily koupání v bazénu a grilování. a samozřejmě povídání s karol a jejími skvělými rodiči.

Den před odhjezdem do Klatov jsem se vrátila z krátké víkendové dovolené s přítelem v Bad Gastein, kam jsme jeli vyzvednou kamarádku z práce. O tomto výletu jsem napsala dva články, takže to nebudu rozvádět. Fakt je, že mě ono místo a Alpy celkově učarovaly a určitě se tam ještě podíváme.

Před tím jsem měla takový lehce odpočinkový týden, kdy jsem doháněla pracovní resty z předchozích dní a spolu s mojí mamkou jsme vymalovali obývák. Děti byly s tatínkem na dovolené v severních Čechách a tak jsem měla malou zologickou. Vedle svých tří morčátek jsem mu hlídala agamu Františka a asi 100 švábů. Ty byly samozřejmě určené na krmení, ale udržovat při životě jsem to musela. Fuj tajbl. :D

Našla jsem si trochu času a namalovala nějaká nová trička. Tentokrát na prodej, nikoli pro mě. V různých barvách a velikostech.

Přečetla jsem v červenci několik krásných knih a rozečetla tuto vynikající historickou detektivku, o které vám napíšu zase něco příští měsíc.

Když u nás byla babička (moje mamka), vzala jsem ji s dětmi na hrad Pořešín...

Ještě pár fotek našich chlupatých holčiček. Nebojte, nenakládala jsem oběd, ale čistila klec a potřebovala jsem je někam na chvíli uklidit. Ta nejmladší, Anežka, už umí vylézt a kontroluje mě, zda to uklízím pořádně. :)

S dětmi jsem v Kaplici vyrazila do Galerie Krampus, pohrála si trochu s nepečenými dezerty a koupila si pro radost novou fialku. Zatím žije a kvete, tak asi nejsem pyšná.

S Alčou a dětmi stále sbíráme razítka z okolí Kaplice a novohraddských hor. Tyto fotky jsou z výletu do Trhových Svinů a na Svatou Trojici.

A bez Alči, jen s mými dětmi jsme si dali procházku kolem Kaplice. Děti na kolech, já za nimi pěkně sprintem.

Hned po příjezdu z dovolené ve Slovinsku jsme s Alčou nezahálely a vytáhly děti na výlet do nově otevřené tvrze Tichá a také na Svatý Kámen, což je místo, o kterém jsem až dosud nic nevěděla a je opravdu hodně zajímavé.

A první dny měsíce července jsem trávila ve Slovinsku, které jsem poznala svých způsobem kompletně - jeskyně, hory, termály, vodopády a nakonec i přímořské městečko a koupání v moři. Zde opět pár fotek - z každého dne jedna. Podrobnosti o zájezdu a více fotek jsem sdílela v jednotlivých článcích.

Jak vidíte, červenec jsem byla stále někde na cestách. První týden měsíce srpna jsem ještě měla rozjetý v podobném duchu, ale teď už snad trochu zvolním. Myslím, že až začne škola a pravidelný režim s mou milovanou prací, konečně pořádně vydechnu. Teď ještě musím vydržet ježdění po výletech a babičkách a dohánění práce po nocích. :)

A jaký byl váš červenec? Od někoho z vás už jsem shrnutí četla, ale ti, co takové články nepíšou, napište mi do komentáře. :)

Vaše Sabča

Komentáře

1. Sabi,to jsi měla úžasný měsíc nabušený zážitky.Ani bych nevěřila,co se do jednoho měsíce vejde.
    My jsme pracovali do poloviny měsíce na bytě,malovali,stěhovali a tak různě a teď si trochu zase užíváme.Výletujeme,jezdíme po známých a koupeme se.
    Přeji další hezký letní měsíc

Odpovědi
    1. Jitko, děkuji za komentář. Také jsem tomu nemohla uvěřit, ale dělo se to. :) Přeju Vám pohodové dny. Užívejte si zasloužený odpočinek. :) Sabča

Vymazat
  2. Tak červenec měla opravdu nabitý. Já už o většině tvých akcí četla jednotlivé články, ale když se to takhle shrne, tak je vidět, kolik jsi toho stihla - ať už s dětmi nebo bez.
    Stáňa - http://veverkoviny.blogspot.com

Odpovědi
    1. Stáni, děkuji. :) Byl to opravdu mazec a sama cítím, že už je potřeba zvolnit. Sice mě ještě nějaké ty výlety a akce čekají, ale už to bude volnější a podstatně méně. Měj krásné dny, Sabča

Vymazat
  3. slovinsko je prý krásné. Letos je docela v kurzu :-) Hezké zážitky jsi, Sabi, měla....jen tak dál :-)