Moje kratší dovolená plná skvělých zážitků

Nýřany, Praha, Lovosice, Roudnice nad Labem, Terezín...

zvládla jsem toho od neděle do úterka poměrně dost. :) I proto po mně tady na blogu nebylo ani vidu, ani slechu. Ale jsem zpět, mám plno zážitků, vzpomínek i fotek a postupně vám je sem budu vkládat v jednotlivých článcích.

Dnes tedy takový úvodní, kde jsem hlavně já a můj skvělý doprovod...

Nelinka jede poprvé na prázdniny

V neděli jsem po delší době vyrazila jen s Nelinkou vlakem do Nýřan. Jiříka jsme nechali u babičky v Kaplici a vyzbrojeny kufrem a Nelinka i novými svítícími Adidaskami od tatínka, jsme vyrazily. Mimochodem, Adidasky vydržely svítit cca 1 a půl hodiny. Pak je asi Nelča nenávratně vybila. Ach jo...

Nelinko, usměj se a ukaž jakou máš pěknou kabelku...

Lovosice, Roudnice nad Labem a Terezín

Další den jsem nechala Nelču v rukách nýřanských babiček a vyrazila do Lovosic za Katkou Hutyrovou a jejím přítelem Vaškem. ?Katku můžete znát z blogu Knižní večírek. Oba mě přivítali na nádraží, ukázali mi jejich krásné nové bydleníčko, dostala jsem naprosto vynikající obídek, který Vašík vařil a pak jsme vyrazili na výlet do Roudnice. Myslela jsem, že pojedeme vlakem, ale Vašík si kvůli mě vzal dokonce dovolenou, aby nás mohl vozit autem - velká vděčnost. Děkuji moc!

Vašík nás povozil po okolí, viděla jsem z dálky i Říp, Radobýl a hodně v dálce Hazmburk. V roudnici jsme si dali vynikající kávu a limču s ovocem v Nebeské kavárně - vážně to tam bylo nebeské. :) A vyrazili zase dál. Jelikož já a zeměpis se moc nekamarádíme, vůbec jsem netušila, že je od nich takový kousek Terezín. A tak jsme vyrazili tam. Nejdřív že jen tak na obhlídku, že bude určitě zavřeno, ale nebylo. Nakonec z toho byla téměř dvouhodinová prohlídka, která ve mě zanechala hlubokou stopu. Mám z Terezína spoustu fotek, ale nechám si je na další - samostatný článek.

Úžasné večerní pohoštění - i tyto mísy dělal Vašík. Občas bych ho chtěla mít doma, aby mi takhle podstrojoval. Ale asi ne moc často, protože by ze mě byla brzy koule. :)

Praha a Josefov

V úterý ráno byl pomalu čas myslet na návrat. Ještě než jsem nasedla v Praze na vlak do Budějovic, čekal nás výlet po Praze a setkání s Šárkou z blogu Touhy a lásky. Se Šárkou jsme se sešly hned na nádraží a ve třech (i s Káťou) jsme vyrazily do Josefova, kde jsme si chtěly prohlédnout synagogy a židovské památky. Pěkně jsme se prošly, tak jen doufám, že mě za to holky moc neproklínaly, protože to byl samozřejmě můj nápad. :D
Procházku jsme završily na Staromáku luxusním obědem a pak už jsme se rozešly a vyrazily každá na cestu domů.

I v Židovském městě jsme samozřejmě udělaly spoustu fotek, takže vám je ukážu v samostatném článu, možná že dokonce ve dvou. :)

A to už je k mému výletu vše. Mějte se krásně, užívejte léta a já se jdu vrhnout na pracovní záležitosti, ať si mohu naordinovat další výlet na víkend.